Sponsorkliks, de site voor internet aankopen die onze vereniging steunt

De sponsorkliks site, is de internetsite waar u eenvoudig uw internet aankopen kan doen en dan gelijk hiermee onze vereniging steunt. Het kost u zeer zeker niks meer, maar onze vereniging krijgt er een mooie financiële bijdrage van.
Het enige wat u hoeft te doen, is op onderstaande link te klikken en u komt gelijk op de pagina met allerlei winkels waarbij u dan ook gelijk onze vereniging steunt.
Wij hopen dat u op deze manier onze vereniging wil helpen sponsoren!

De overheid heeft besloten drastisch te gaan snijden in onze subsidies, waardoor wij als muziekvereniging op zoek zullen moeten gaan naar andere financiële middelen om onze begroting sluitend te houden. Het draaien van onze vereniging, waaronder bijvoorbeeld het opleidingstraject voor leerlingen, is nu eenmaal een kostbare zaak. Op deze manier hopen wij dat u een steentje wil helpen bijdrage. Alvast heel hartelijk dank!!

De link die u voor deze sponsering kan gebruiken is: