Vrienden van PB

Muziekvereniging Prins Bernhard Apeldoorn zoekt vrienden!
Al jaren kunnen we als muziekvereniging rekenen op een trouwe groep donateurs. Naast financiële support zijn onze donateurs onze vaste beluisteraars van de diverse muzikale optredens en bieden zij ondersteuning bij diverse activiteiten. Met de naam donateurs doen wij deze groep daarom wellicht tekort en we hebben daarom gemeend deze groep om te dopen tot: 'Vrienden van PB!'

De overheid heeft besloten drastisch te gaan snijden in onze subsidies, waardoor wij als muziekvereniging op zoek zullen moeten gaan naar andere financiële middelen om onze begroting sluitend te houden. Het draaien van onze vereniging, waaronder bijvoorbeeld het opleidingstraject voor leerlingen, is nu eenmaal een kostbare zaak.

Voor € 22,= per jaar dekt u de kosten voor opleiding van een muzikant, en zijn wij in staat onder andere voldoende lesmaterialen en instrumentarium aan te schaffen.

Draagt u ons een warm hart toe, wilt u ook in de toekomst genieten van onze muziek tijdens koningsdag, de avondvierdaagse en de sinterklaasintocht? Geef u dan nu op en word lid van Vrienden van PB! Als vriend van PB dingt u via een loterij mee naar fantastische prijzen en wordt u door middel van onze nieuwsbrief op de hoogte gebracht van onze activiteiten. Uiteraard staat een kopje koffie voor u klaar tijdens ons jaarlijks voorjaarsconcert! Alvast hartelijk dank!

Vriend van PB worden?

Wij kunnen altijd meer vrienden gebruiken. Wilt u meer weten over de mogelijkheden tot sponsoring neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Of klik hier voor meer informatie en het donateursformulier, vul hem in, stuur hem op en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijk bedankt!