Slagwerkensemble PB kampioen!

Voor de slagwerkensembles van muziekvereniging Prins Bernhard stond zaterdag 21 april 2018 volledig in het teken van het ONSK (Open Nederlandse Slagwerk Kampioenschappen) in het Schaffelaartheater in Barneveld. En met groot succes !!!

Het slagwerkensemble onder leiding van Robbert Houtkamp werd met 92,5 punten kampioen in de middenklasse gestemd. Hierbij liet zij maar liefst 9 andere clubs achter zich, kortom een geweldige prestatie. Daarnaast werd ook de solistenprijs middenklasse gestemd gewonnen door het ensemble. Voor de muzikanten en dirigent is dit de tweede keer dat zij het ONSK middenklasse gestemd hebben gewonnen.

Voor het opleidingsslagwerkensemble onder leiding van Richard Woudenberg was het de eerste deelname aan het ONSK. Zij kwam uit in de basisklasse gestemd en behaalde een score van 84 punten. Een prachtig resultaat, dat veel potentie voor de toekomst beloofd.